Webové stránky pro lihovar FRUKO-SCHULZ s.r.o.
Odborníci naší digitální agentury vyvinuli moderní a informativní firemní web s dobře promyšlenou strukturou pro jednoho z největších producentů alkoholických nápojů v České republice. Informativnost starého zastaralého webu nebyla dostačující: prázdný header, špatná přizpůsobivost pro různé variace zařízení, velké množství textu na hlavní stránce, nesrozumitelné informace o výrobcích a výhodách pro partnery.

Globální úkoly:
V procesu vytváření nových webových stránek jsme řešili mnoho úkolů, ale globální vektory byly takové:
⠀
- Prezentace značky. Web by měl odrážet konstrukční a výrobní sílu továrny, moderní technologie a také formovat obraz vedoucího hráče v tomto průmyslu.
⠀
- Cílení na prodej pro B2B partnery. Web by měl řešit potřeby potenciálních kupujících a stávajících spotřebitelů, stejně jako být uživatelsky pohodlný, adaptivní a disponovat prodejním potenciálem.
⠀
- Brandový katalog zboží + přechod do internetového obchodu. Web by měl mít značkový katalog výrobků se zaměřením na produktové řady, zaměřený jak na prodej, tak na informační podporu spotřebitelů a partnerů.
⠀
- Snadná správa obsahu a styl. Je důležité, aby při vývoji webových stránek styl zůstal stejný, zatímco aby pro úpravy a přidávání nových produktů nebyla nutná pomoc programátorů a velkých nákladů na práci.


Výsledek:
V tomto projektu byla všechna přání, nápady a úkoly realizovány na 100 %. Byl navržen zcela individuální design a implementováno adaptivní rozložení pro různé typy rozlišení, které překrývá většinu moderních zařízení. Vytvořili jsme potřebný funkční a pohodlný systém administrace pro zaměstnance. Web je plně funkční v souladu s globálními cíli společnosti.
