Coreshop.sk

Propagace e-shopu

Cíle:

Přilákat nové zákazníky pomocí online reklamy. Optimalizovat rozpočet, zvýšit příjmy a ROI.

Nástroje:

Každá reklama začíná stanovením cílů a zadaní, a také organizací analytiky. Tento případ není výjimkou. Propagace e-shopu byla rozdělena do dvou etap:

Příprava analýzy a tagů.
Nastavení a správa reklamy v Google Ads.

Příprava analýzy a tagů

1. Na prvním místě byl upravený e-commerce a prodejní trychtýř (Nákupní košík > Stránka objednávky > Shrnutí objednávky).

2. Naladěný publikum pro remarketing na nákupní koš a všech kdo byl za poslední dobu na e-shopu.

3. Vytvořili vypočtený ROMI (poměr návratnosti marketingových investic), stejně jako zpráva o reklamních kampaních v tomto ukazateli.

Výsledek:

Růst ROI o 172,16 %, růst příjmů o 32,14 %, optimalizace reklamního rozpočtu 39,19%.

Nevíte s čím začít?
Kontaktujte nás a odpovíme vám do 15 minut.
Ať cokoli chceš,
o čemkoli sníš, začni.
Je v opovážlivosti moc, magie či síla.
Murray