Fit-pro.cz -Bearfoot

Propagace e-shopu

Cíle:

Přilákat cílové publikum na webu;
Optimalizace reklamní kampaně;
Zvýšit počet objednávek na webu;
Zvýšit příjmy z webu;

Nástroje:

Google Ads
Google Analytics

Hlavní problém:

Dlouhá doba bez konverze
Vysoká průměrná cena za proklik
Nízká míra konverze
Nízká návštěvnost

Příprava:

1. Byl nakonfigurován správně Google Analytics, připojen modul pro sledování elektronického obchodu (e-commerce) s cílem vidět zdroje transakcí a příjmy z nich. To se provádí pro přesnější vyhodnocení výsledků, sledování publika a chování uživatelů na webu.

2. Naladili sbírku publikum pro remarketing na nákupní koš a na všechny návštěvníky e-shopu.

3. Strukturování kampaní podle sekcí webu. Pro každou položku vytvořili speciální reklamní sestavu. Rozdělení kampaní do kategorií s různým cílením. Shromáždili charakteristiky cílové skupiny (věk, úroveň příjmů, zájmy, profesionální a rodinný stav) a tvořili pro ně reklamy, odpovídající jejich očekávání.

4. Denní analýza vyhledávacích dotazů pomohla doplnit seznam klíčových slov a minusových slov. A / B-testování reklam-za účelem zjištění reklamy s nejvyšší CTR a konverzí. Pravidelná kontrola a optimalizace denních rozpočtů, jejich rozdělení do nejvýnosnějších skupin. Snažili jsme se tak vyhnout situaci nepřiměřených výdajů klienta.

Výsledek:

Růst příjmů o 58,54 %
Optimalizace reklamního rozpočtu 29,3 %
Průměrná CTR (kliknutí) reklamy 16,33%
Konverzní poměr 4,35%

Nevíte s čím začít?
Kontaktujte nás a odpovíme vám do 15 minut.
Ať cokoli chceš,
o čemkoli sníš, začni.
Je v opovážlivosti moc, magie či síla.
Murray