Saint Monica

SMM pro Beauty room Saint Monica salon krásy v Praze

Cíle:

Přivést nové zákazníky z instagramu pomocí obsahového marketingu.

Nástroje:

Instagram, obsahový marketing a cílená reklama.

Co jsme udělali?

Po měsíci práce jsme zpětinásobili proud zákazníků.

1. Klient narazil na velmi častý problém – Instagram nepřináší výsledky. Hlavními zdroji klientů jsou pro tento projekt Instagram a ústní reference, proto kontaktovali nás pro pomoc.

2. Začali jsme podrobnou analýzu o stávající situaci v které klient je. Dále následovala analýza profilu, současně s analýzou hlavních konkurentů.
Vytvořiili jsme strategii propagace a naplánovali obsah, který měl za úkol zvýšit poptávku a brand značky.

Díky tomu jsme dokázali zdvojnásobit proud zákazníků prostřednictvím hlavní prodejního nástroje.

3. Vyvinuli jsme jednotný styl profilu a směr Instagramu pro vyšší angažovanost. Vylepšili reklamní strategií s jasným cílem. Nastavili a spustili cílenou reklamu a začali jsme s organizací soutěží na instagramovém profilu.

4. V tuto chvíli připravujeme spustit reklamní kampaň značky Saint Monica i na jiných internetových platformách.

S jakými problémy jste se setkali?

Strávili spoustu času tříděním produktů a služeb poskytované naším klientem. Díky této analýze jsme zjistili všechny detaily, vlastnosti, potřeby o klientovi a jejich cílovou skupinou . S těmito znalostmi, které jsme zjistili při analýze jsme byli schopni efektivněji propagovat služby. Všechno ostatní šlo jako hodinky!

Výsledek:

Dokázali jsme výrazně zvýšit proud zákazníků (přibližně 5krát), stát se jedním z úspěšných kosmetických salonů v Praze, vytvořili jsme zajímavý a chytlavý Instagram, zvýšili popularitu a loajalitu ke značce Saint Monica.

portfolio site taxi
portfolio site taxi
portfolio site taxi
Nevíte s čím začít?
Kontaktujte nás a odpovíme vám do 15 minut.
Ať cokoli chceš,
o čemkoli sníš, začni.
Je v opovážlivosti moc, magie či síla.
Murray